Sprawdź konkurs!
/ Przekąska / Cukinia smażona z sosem czosnkowym według Justyny

Cukinia smażona z sosem czosnkowym według Justyny

Tatiana Jaworska on 29 grudnia 2014 - 20:29 in Przekąska, Zdrowe odżywianie, Dieta

Jakiś czas temu pod przepisem z cukinią smażoną wpisały się Monika i Justyna podając swoje pomysły na przyrządzenie tego pysznego warzywa. Wypróbowałam je, a panie zgodziły się na opublikowanie ich. W związku z tym, że jest po świętach i mięska zapewne pojadłeś 😉 przedstawiam pierwszy z nich – bezmięsny – bardzo smaczny sposób Justyny.

Składniki na cukinię smażoną:

Cukinię pokrój w talarki, delikatnie posól (bardzo delikatnie aby nie zatracić smaku cukinii). Możesz wcale nie solić, jeśli wolisz. Obtocz w mące i delikatnie usmaż. Podawaj z sosem czosnkowym zrobionym z jogurtu naturalnego wymieszanego z wyciśniętym czosnkiem.

A może Ty masz jakiś ciekawy przepis na cukinię? Jeżeli tak, dodaj komentarz pod artykułem. Twoje doświadczenia wzbogacą ten wpis i być może zainspirują mnie lub innego czytelnika do wypróbowania Twojego sposobu.

Streszczenie
recipe image
Nazwa przepisu
Cukinia smażona z sosem czosnkowym
Opublikowany w
Czas przygotowania
Czas gotowania
Średnia ocena
41star1star1star1stargray Based on 8 Review(s)

2 SKOMENTUJ

Wyślij swoją wiadomość

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

2 Komentarze
  • 9 września 2015

    Ja smażę plastry cukinii (bez soli) na patelni na oleju rzepakowym (mała ilość).

    Marta
    Odpowiedz
    • 10 września 2015

      Ja faktycznie nie napisałam na czym podsmażam 🙂 Ja używam masła klarowanego.
      Pozdrawiam 🙂

      Tatiana Jaworska
      Odpowiedz

Darmowy Bonus!

Zapisz się na News Letter i odbierz DARMOWEGO eBooka z najpopularniejszymi wpisami z bloga!

Nikomu nie będziemy udostępniać Twojego adresu email.