Sprawdź konkurs!
/ Bezglutenowe / Stek z tuńczyka na szpinaku z migdałami

Stek z tuńczyka na szpinaku z migdałami

Tatiana Jaworska on 20 września 2018 - 06:00 in Bezglutenowe, Obiad, Zdrowe odżywianie, Dieta, Żywienie dzieci

Chodził za mną tuńczyk – jak to zabawnie brzmi: chodził. Ale co tam, tak mówię, gdy mam na coś od dłuższego czasu ochotę. A że ostatnio chodził też za mną szpinak, to wyszło mi pyszne danie. Tak…, chodziło, chodziło, aż wyszło 😉

Składniki na stek tuńczyka na szpinaku z orzechami dla 2 osób:

  • stek z tuńczyka (ile uważasz)
  • co najmniej 200 g szpinaku świeżego (mrożony również może być)
  • 2 łyżki migdałów
  • 0,5 łyżeczki dobrej soli do szpinaku
  • sól i pieprz do oprószenia tuńczyka
  • 1 ząbek czosnku

Tuńczyka umyj, osusz, posól po 2 szczypty na stronę i po szczypcie pieprzu na stronę. Migdały zmiel lub drobno posiekaj.

Do rondla daj posiekane/zmielone migdały i 2 łyżki wody, aby się nie przysmażyły. Zamieszaj i dodaj szpinak oraz sól. Gdy będzie widać, że się zagotowało, dodaj przeciśnięty przez praskę czosnek, zamieszaj, wyłącz gaz i niech czeka na rybę.

Rybę obsmaż na grillowej patelni po 2 minuty na każdą ze stron (ja przykryłam pokrywką). Po obsmażeniu tuńczyka wyłóż szpinak na talerz, tuńczyka na szpinak i dodaj ulubioną sałatę.

Smacznego 🙂

UWAGA: Bezpłatny eBook!

„6 kroków do zdrowego odżywiania”

 


Bezpłatny eBook, a w nim:

 

1. Nasza historia – co nam dała zmiana odżywiania.
2. Co musisz zrobić zanim zaczniesz zmiany.
3. Produkty, które powinny zniknąć z kuchni.
4. Co w zamian? Zdrowe zamienniki.
5. Co się stanie, jeżeli nic nie zrobisz.

6. Jak zrobić to szybciej i łatwiej.

Your browser does not support iframes. 

Streszczenie
recipe image
Nazwa przepisu
Stek z tuńczyka na szpinaku z migdałami
Opublikowany w
Czas przygotowania
Czas gotowania

0 SKOMENTUJ

Wyślij swoją wiadomość

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Więcej Niż Zdrowe Odżywianie