Sprawdź konkurs!

Leczo warzywne

przez Tatiana Jaworska
IMG_2519_logo

Już kiedyś robiłam leczo na trzydniowe oczyszczanie Michała. Ale teraz zrobiłam jeszcze lepsze leczo warzywne do własnego oczyszczania. Użyłam dużo więcej ziół.

Czytaj dalej

Napój dla pietruszkowych twardzieli

przez Tatiana Jaworska
IMG_2453_logo

Niedawno byliśmy z Michałem na warsztatach kulinarnych u Marka Zaremby. Zostaliśmy tam poczęstowani dość kontrowersyjnym napojem, który jednak bardzo nam zasmakował. Nazwałam go napój dla pietruszkowych twardzieli.

Czytaj dalej

WNZO 040: Minimalizm, jak uprościć sobie życie?

przez Michał Jaworski
minimalizm

Jak uprościć sobie życie? Goniąc za sprawami “na wczoraj”, angażując się w nowe zadania, zobowiązania i zainteresowania może się zdarzyć, że przestajemy pamiętać po co to wszystko robimy. Co tak naprawdę w życiu jest najważniejsze? W takim momencie dobrze jest zatrzymać się, wznieść się na chwilę jak ptak w przestworza i zobaczyć nasze życie z innej perspektywy.

Czytaj dalej

Soki warzywno-owocowe

przez Tatiana Jaworska
IMG_2860_logo

Soki warzywno-owocowe dobrze jest pić często, choć latem raczej wybieramy koktajle owocowe, aby wykorzystać składniki w całości. W tym wpisie znajdziesz kilka propozycji soków dobrych dla detoksu owocowo-warzywnego, gdzie jest ograniczona ilość owoców do wykorzystania. Jeśli ktoś się nie oczyszcza również może skorzystać z propozycji i na przykład dodać więcej i bardziej różnorodnych owoców do smaku.

Czytaj dalej

Banalnie prosty chlebek bananowy

przez Michał Jaworski
IMG_2670_logo

Chlebek bananowy uda się każdemu. Nie każdy musi mieć ochotę i talent do wypieku ciast, ale taki chlebek bananowy przygotuje nawet dziecko – naprawdę! Wystarczy wszystkie składniki dokładnie wymieszać, włożyć do foremki wyłożonej papierem do pieczenia. Po godzinie można się delektować pysznym i pachnącym chlebkiem bananowym.

Czytaj dalej

Wiosenna botwinka bez tłuszczu

przez Tatiana Jaworska
IMG_2395_logo

Buraki działają krwiotwórczo, dlatego tak bardzo je polubiłam i staram się je jeść jak najczęściej, a wiosenna botwinka bez tłuszczu jest doskonałą odmianą dla zupy buraczkowej i świetną propozycją jeśli ktoś jest na wiosennym oczyszczaniu.

Czytaj dalej

Ogórki małosolne

przez Michał Jaworski
IMG_3054_logo

Ogórki małosolne kojarzą mi się z wiosną, wtedy na straganach pojawiają się pierwsze ogórki gruntowe, które doskonale nadają się do przygotowania ogórków małosolnych. Ja najbardziej lubię takie ledwie ukiszone. Takie, które już przeszły zapachem kopru i czosnku i mają zaledwie wyczuwalną kwaśną nutkę.

Czytaj dalej

Kompot z rabarbaru oraz jabłek bez cukru

przez Tatiana Jaworska
IMG_2560_logo

Prawidłowe nawodnienie organizmu to jeden z filarów zdrowego stylu życia. Indywidualne dzienne zapotrzebowanie na wodę jest uzależnione od: wagi naszego ciała, pracy jaką wykonujemy i warunków, w których przebywamy. Absolutne minimum to 30 ml na 1 kg masy ciała. Jednak co pić jeżeli nie mamy akurat ochoty na wodę?

Czytaj dalej

WNZO 039: Aktywność fizyczna, jak zdrowo się ruszać?

przez Michał Jaworski
daria

Od prehistorycznych czasów ludzie większość swojego życia spędzali na świeżym powietrzu. Polowali, budowali schronienia, uprawiali rośliny – wykonywali różne aktywności fizyczne. Jesteśmy stworzeni do bycia w ruchu. Dzięki ruchowi nasz organizm żyje pełnią życia i zdrowia.  Zdrowa aktywność fizyczna do jeden z filarów zdrowego stylu życia.

Czytaj dalej

Prosta sałatka ze szparagami

przez Michał Jaworski
IMG_2650_logo

Prosta sałatka ze szparagami to doskonały sposób na rozpoczęcie z nimi swojej przygody. Sezon na szparagi trwa od początku maja do połowy lipca, mamy więc ponad dwa miesiące na rozkoszowanie się ich smakiem. Dlatego warto w swojej kuchni wprowadzić kilka szparagowych przepisów. Ten jest o tyle szczególny, że niczego nie trzeba gotować i dzięki temu nasze szparagi zawierają maksymalną ilość składników odżywczych.

Czytaj dalej

Darmowy Bonus!

Zapisz się na News Letter i odbierz DARMOWEGO eBooka z najpopularniejszymi wpisami z bloga!

Nikomu nie będziemy udostępniać Twojego adresu email.