Sprawdź konkurs!
/ Bezglutenowe / Kasza jaglana z owocami

Kasza jaglana z owocami

Tatiana Jaworska on 12 stycznia 2015 - 12:32 in Bezglutenowe, Dieta jaglana, Śniadanie, Wegetariańskie, Zdrowe odżywianie, Dieta

Jeśli jeszcze się z tą panią nie znasz, przedstawiam Ci najwspanialszą z kasz – KASZĘ JAGLANĄ! Kasza ta ma wspaniałe właściwości. Zalecana jest i dla zdrowia i dla urody. Oczyszcza organizm, wspomaga układ odpornościowy w ochronie przed przeziębieniami, w walce z łuszczycą, depresją, w regulacji poziomu cholesterolu we krwi, w kuracji odchudzającej i antynowotworowej. Jest doskonała dla alergików. I fantastycznie smakuje z musem owocowym – warto go przygotować.

W jaglance znajduje się lecytyna poprawiająca pamięć, której ciągle nam brak 😉 Zawiera krzemionkę, która działa dobroczynnie na stawy. Za to nie zawiera fityny, dzięki temu nie wiąże minerałów alkalizujących i nie zakwasza organizmu.

W swoim składzie nie posiada również glutenu, więc jeśli jesteś na diecie bezglutenowej – ta kasza jest dla Ciebie.

Moja propozycja na jutrzejszy poranek to pyszne śniadanie, które wykonałam w mig (kanapek szybciej nie zrobisz). Moja kasza jest z pokrojonym jabłkiem ze skórką i bananem. Byłam po niej syta przez trzy godziny!

Potrzebujesz tylko te żółte kuleczki i ulubione owoce.

 7dc4132a-b520-4267-94db-8902675a971f_20091229125751_Kasza-jaglana

Dla jednej osoby pół szklanki kaszy powinno wystarczyć. Opłucz ją koniecznie pod bieżącą wodą i ugotuj w szklance wody z łyżeczką masła lub tłuszczu kokosowego. Około 10-15 minut. W tym czasie przygotuj owoce i weź prysznic, zrób makijaż (lub co tam robisz co rano).

Wyłóż do salaterki, dodaj owoce lub mus owocowy i smacznego 🙂 Możesz posypać cynamonem, imbirem lub mielonym kardamonem.

Aby kasza jaglana po ugotowaniu nie miała gorzkiego posmaku, należy przed gotowaniem wypłukać ją pod bieżącą wodą.

Nie musisz jej jeść tylko na śniadanie. Możesz sięgać po nią na drugie śniadanie, dodać do obiadu, zjeść na podwieczorek albo wtedy, gdy masz na przykład ochotę na słodycz. Możesz też posłuchać podcastu o kaszy jaglanej.

Dlaczego warto spożywać kaszę jaglaną?

Kasza jaglana jest jednym z niewielu zbóż nie zawierającym fityny, dzięki temu nie zakwasza organizmu. Dodatkowo ma właściwości zasadotwórcze, co oznacza, że wspomaga trawienie i wyrównuje nadmiar kwasu. Ogrzewa organizm, szczególnie jeśli ją podprażysz. Wzmacnia układ odpornościowy i ze względu na zawartość krzemu regeneruje błony śluzowe, dobrze wpływa na stan kości, wygląd włosów oraz paznokci. W kuracjach leczniczych stosuje się ją w chorobach trzustki, śledziony i przy anemii. Kasza jaglana wzmacnia organy kobiece i poprawia funkcjonowanie żeńskich gruczołów płciowych. W kaszy jaglanej znajdziesz białkowitaminy B1, B2, B6, kwas foliowy, fosfor, potas, żelazo, magnez, cynk, miedź, krzem. Nie zawiera glutenu.

UWAGA: Bezpłatny eBook!

„Jaglany Detoks

brama do

zdrowego odżywiania”

 

A w nim:

1. Właściwe nawyki – fundamenty zdrowia.
2. Okresowe posty – pomagają czy szkodzą?
3. Jaglany Detoks – autostrada do zdrowia.
4. 6 kluczowych zasad Jaglanego Detoksu.
5. Dlaczego Jaglany Detoks jest dla Ciebie?
6. Co mówią osoby, które przeszły detoks?

Źródła informacji

Streszczenie
Nazwa przepisu
Kasza jaglana z owocami
Opublikowany w
Czas przygotowania
Czas gotowania
Średnia ocena
51star1star1star1star1star Based on 1 Review(s)

0 SKOMENTUJ

Wyślij swoją wiadomość

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Więcej Niż Zdrowe Odżywianie