Sprawdź konkurs!
/ Śniadanie / Omlet na słodko

Omlet na słodko

Tatiana Jaworska on 13 grudnia 2014 - 20:50 in Śniadanie, Zdrowe odżywianie, Dieta, Żywienie dzieci

Omlet na słodko – lekki, aromatyczny i wyjątkowo smakowity. Z owocami, miodem i sokiem wiśniowym. Doskonały na wspaniałe, weekendowe śniadanie. Po jego zjedzeniu będziesz syty przez trzy godziny!

Składniki na omlet na słodko:jajka

 

Jaja wbij do miseczki, dodaj mąkę, szczyptę soli, wymieszaj dokładnie widelcem lub mikserem. Wlewaj na małą patelnię z rozgrzanym masłem. Smaż z obydwu stron krótko pod przykryciem, aby były pulchne i wilgotne. Mi z tej ilości ciasta wyszło pięć placuszków.

Ciepłe omleciki poprzekładaj ulubionymi owocami, polej miodem i sokiem z owoców. Gotowe!

Porcja dla 3 osób.

Smacznego!

A teraz biegnij na basen:-)

Dlaczego warto jeść dobre <strong>jajka? Dlaczego warto jeść dobre jajka?

Jajka pełnią ważną rolę w zdrowym odżywianiu ze względu na ich bardzo dużą wartość odżywczą. Mają one wysoką wartość biologiczną z uwagi na bogatą zawartość aminokwasów egzogennych, czyli tych, których organizm sam nie wytwarza – ich stężenie decyduje o wartości odżywczej białek. Zawierają naturalne przeciwutleniacze, takie jak luteina i zeaksantyna, jak również witaminy: A, E, D, K oraz B2, B9 i B12, kwas pantotenowy i minerały:  fosfor, potas, wapń, żelazo, cynk i magnez, selen i jod. Większość najcenniejszych składników znajduje się w żółtku.

A może Ty masz jakiś ciekawy przepis na omlet? Jeżeli tak, dodaj komentarz pod artykułem. Twoje doświadczenia wzbogacą ten wpis i być może zainspirują mnie lub innego czytelnika do wypróbowania Twojego sposobu.

 

 

 

Streszczenie
recipe image
Nazwa przepisu
Omlet na słodko
Opublikowany w
Czas przygotowania
Czas gotowania
Średnia ocena
51star1star1star1star1star Based on 3 Review(s)

2 SKOMENTUJ

Wyślij swoją wiadomość

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

2 Komentarze
  • 7 lipca 2016

    Witam serdecznie. Na początek bardzo dziękuję za Waszego bloga, czytam regularnie, podglądam, słucham podcastów, gotuję, super 🙂 Jestem mamą trójki dzieci i Wasze pomysły na “ogarnięcie” dzieci bardzo mi się podobają, dziękuję za inspiracje i podpowiedzi:)
    Co do tego omleta, zaryzykowałam po raz kolejny, bo ja nie odpuszczam moim dzieciom, bo wszystko co się nazywa zdrowe i pełnoziarniste już na starcie jest dla moich dzieci niejadalne. Omlety były pyszne, wszystkim smakowały, nawet tym co mają “alergię” na zdrowe dania 🙂 Troszkę je podrasowałam i ubiłam jaja prawie na sztywno, wyszły piękne, wyrośnięte i pulchniutkie, super 🙂 A, no i smażyłam na odrobinie oleju kokosowego. Pozdrawiam

    Ola
    Odpowiedz
    • 8 lipca 2016

      Na prawdę musiały wyjść bajeczne 🙂 Na tłuszczu kokosowym – mniam!
      Pozdrawiam Olu, cieszymy się, że jesteśmy przydatni i że z nami jesteś 🙂

      Tatiana Jaworska
      Odpowiedz
Więcej Niż Zdrowe Odżywianie
Assign a menu in the Left Menu options.